Skip to content

VIVA Косметика

Коли до нас звернулось подружжя Валентини та Івана Карякіних – власників мережі магазинів “VIVA Косметика”, ми одразу ж зрозуміли, що за цим брендом стоїть цікава концепція, а ми отримаємо змогу втілити декілька ідей, що давно лежать “на папері”. Перш за все, ми спільно сформували чітку цільову аудиторію та вимоги до ролику. Також ми почули про сакуру перед входом у магазин, що наштовхнуло нас на таку концепцію.

Ми запропонували відзняти не просто панорами та загальні кадри полиць, а запросити модель й показати відчуття від її відвідин магазину. На цю роль радо погодилась володарка титулу “Міс Ужгород – 2016” Ксенія Струк.

Окрім того, протягом усього відео з’являються натяки на квіт сакури у вигляді різноманітних абстрактних кадрів. Зокрема, для її зйомок ми вирішили використати кран.
У зв’язку із доволі нестабільною погодою, ми тримали кран напоготові та, як тільки вийшло сонечко, приїхали на зйомку, щоб не прогавити тендітний цвіт сакури через сильний вітер. Година – розкласти та налаштувати кран, година – на спроби відзняти ідеальний кількасекундний рух камерою повз квітку сакури до фасаду з вивіскою магазину, та півгодини – все скласти назад.

Трохи магії від Just In Time для @vivakosmetika #videoproduction #justintimeproduction #jitproduction #backstage #behindthescenes #crane #jib

Публикация от Just In Time Production (@just_in_time_production)

Другий знімальний день тривав близько 10 годин. Тут пройшла робота над усіма основними елементами ролику.

Зйомки були сплановані таким чином, щоб модель мала час на зміну образу: спочатку ми відзняли її у інтер’єрі магазину в звичайному образі, потім – з вечірнім макіяжем для вступної частини ролику.
Для надання картинці другого образу незвичайної естетики ми використали нестандартний прийом – відділили об’єктив від камери та вручну рухали ним, щоб впіймати фокус.
Для предметної зйомки на базі магазину ми облаштували міні-студію. Щоб збагатити та урізноманітнити композиції, ми залучили скляний декор від InGlass, який наразі є одним із головних Instagram-трендів.
Однією із родзинок, яку пропонує магазин, є мило ручної роботи – його ми підсвітили зсередини, щоб показати його наповнення та текстуру.
Монтаж роликів зайняв відносно небагато часу, адже практично все було заплановано сценарієм та розкадровкою, тож обійшлось без жодних сюрпризів.
Хочемо окремо зауважити, що найкращі ролики виходять тоді, коли це двосторонній процес: і замовник, і виконавець кожен зі свого боку докладає максимум зусиль. Тому ми вдячні справжній душі бренду Валентині Карякіній за довіру та участь в усіх процесах.

Ну й найкращою похвалою став відгук про нашу роботу: “Команда, з якою легко і весело було працювати. Втілюють в життя побажання замовника швидко і якісно. Кінцевий продукт – це продумане до деталей, цікаве та якісне відео.”

Клієнт: Магазин “VIVA Косметика”
Ідея та реалізація: Олександр Маріаш
Модель: Ксенія Струк
Зачіска та make-up: Bubble Beauty Room
Скляний декор: InGlass
Технічна підтримка: Віталій Левшаков